Saturday, November 7, 2009

Pembiayaan Al-Qur'an Secara Wakaf


Penggantian semula setiap naskhah al-Qur'an lama yang rosak, lusuh, terkoyak dan tersalah cetak yang bukan Mushaf Rasm Uthmani yang terkumpul untuk dilupuskan bolehlah menghubungi Syarikat Percetakan Saufi.

Sementara pembiayaan naskhah al-Qur'an PERCUMA adalah melalui sumbangan ikhlas dalam bentuk wakaf dan bergantung kepada jumlah naskhah wakaf yang tersedia. Oleh yang demikian dengan segala rendah diri kami memohon sumbangan berbentuk derma daripada Agensi-agensi Kerajaan, Syarikat-syarikat Swasta, para Dermawan dan orang ramai dengan menyertai skim al-Quran Wakaf untuk diwakafkan kepada pihak-pihak yang memerlukan.

Segala sumbangan dan wakaf sebanyak RM30.00 bagi setiap naskhah al-Quran Mushaf Rasm Uthmani hendaklah dimasukkan ke dalam akaun MAYBANK 5640-9820-6424. Mohon hubungi pihak kami setelah pembayaran dibuat: 019-367-8067 (ALI), 019-337-6159 (RAHMAT). Di atas sumbangan tersebut pihak kami terlebih dahulu mengucapkan berbanyak terima kasih. Semoga amal jariah yang dihulurkan diterima Allah SWT.

No comments:

Post a Comment